dimarts, 8 de febrer del 2011

PASTÍS DE MATÓ

Aquesta recepta no se d´on l´he tret! L´altre dia remenant per casa, la vaig trobar apuntada en un full amb una anotació que deia: "Molt bona" La lletra era meva, però no sabia ni quan l´havia, fet ni quin gust tenia!!
Per tant.... l´he fet.... i si, molt bona! I molt ràpida i fàcil!



Te molt de gust de mató, es clar,  s´ha d´acomanyar amb alguna cosa, perqué sino es fa una mica pesada! Jo la vaig probar amb carmel líquid i amb melmelada de fruits del bosc i totes dues combinacions bonissimes.
A la propera hi posaré nous!

Ingredients:

500g de mató
1 iogurt natural
4 ous
8 cullarades soperes de sucre
1 cullerada sopera de maizena

Es trituren tots els ingredients amb el turmix. Es posa la barreja en un motllo rodó, untat amb mantega, i es cou al forn uns 45 minuts a uns 200ºC  o fins que estigui cuita. Si es torra gaire per sobre, s´hi posa un  tros de paper d´alumini per acabar de coure-la i...ja està!

3 comentaris:

Noelia ha dit...

que buenooooo mmmm como apetce... un saludo desde www.lasguisanderas.com

Visc a la Cuina ha dit...

El provaré a casa ben aviat, ens torna bojos el mató!

La cuina de l'Eri ha dit...

Hola,
Oh! Amb el que m'agrada el mató... En faig diferents i tots a casa ens agradent. Té una bona pinta... Petons